سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانستنی های مفید

نظر

 

معرفی برخی از بهترین تلویزیون های ال جی 2022

بهترین تلویزیون های ال جی 2022 شامل چند فناوری جدید هستند که هر کدام به نحوی به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کرده است. با توجه به اینکه سامسونگ امسال اولین تلویزیون اولد خود را تولید کرده است انتظارات از مدل های جدید ال جی بالاست تا بتواند با این سورپرایز سامسونگ رقابت کند    .

ال جی برای ارتقاء سطح روشنایی تلویزیون از پنل  Evo استفاده کرده است ولی برخی از مدل های اولد مانند B2 و A2 از این پنل بهره نبرده اند که این یعنی روشنایی تلویزیون کمتر از مدل های جدید سامسونگ است.

کمپانی ال‌ جی برای ارتقاء سطح کیفیت تلویزیون های خود تلاش زیادی داشته و با استفاده از فناوری های به روز و تکنولوژی های جدید توانسته است تلویزیون های مرغوب و با کیفیت بالایی را تولید کند.

محصولاتی که هر ساله به بازار ارائه می گردند، برخی از این محصولات به دلیل وجود امکانات و کیفیت بالای قطعات به کار برده شده در آن ها در بین مشتریان طرفداران بیشتری پیدا می کنند. در صورت شناخت این نمونه ها می توانید با توجه به هزینه ‌های خود اقدام به خرید یک تلویزیون مناسب با کیفیت تصویر بالا، صدایی رسا و بهره مندی از امکانات هوشمند شوید.

 

تلویزیون ال جی G2

تلویزیون ال جی G2 مدل نمایشگاهی با طراحی هنری است که به دیوار متصل می شود. هر چند می توانید از یک استند 3 پایه استفاده کنید تا دقیقاً مانند یک طرح هنری به نظر بیاید، اما از آن جایی که الجی آن را مخصوص اتصال به دیوار ساخته است، پیشنهاد می شود برای دریافت کیفیت و ظاهر زیباتر آن را به دیوار متصل کنید.

تلویزیون ال جی C2

تلویزیون ال جی C2 بهترین تلویزیون گیمینگ و حرفه ای ترین اولد 2022 است. این مدل از هر امکاناتی که بگویید پیشرفته ترینش را دارد.

 

بهترین تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی B2

اگر به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر هستید باید یک پله امکانات تلویزیون را پایین تر بیاوریم و سراغ تلویزیون ال جی B2 بیایید. این مدل همه امکانات تلویزیون C2 را دارد؛ با این تفاوت که کمی ورژن امکانات آن پایین تر است. مثلاً به جای داشتن 4 پورت HDMI 2.1 این مدل 2 پورت دارد، یا به جای پردازنده آلفا 9 این تلویزیون اولد پردازنده آلفا 7 دارد.

تلویزیون ال جی A2

تلویزیون ال جی A2 ارزان ترین مدل ال جی 2022 است که از طراحی و کیفیت تصویر اولد بهره برده است؛ اما در خصوص امکانات و گیمینگ خیلی به درد نمی خورد. بالاخره کسانی که به دنبال یک تلویزیون اولد ارزان قیمت هستند می توانند سراغ این مدل بیایند.

قیمت انواع تلویزیون ال جی

 

در حال حاضر تمامی تلویزیون هایی که در کمپانی ال‌ جی تولید می ‌شوند امکانات و کیفیت ساخت بالایی داشته و به نسبت هم رده های خود در بین برندهای دیگر در بازار از قابلیت های ویژه ای برخوردار است.

در هنگام خرید بهترین تلویزیون ال جی ممکن است که با قیمت های متفاوتی روبرو شوید، چرا که در هر سری از تولیدات ال‌ جی برخی از آنها به عنوان بهترین مدل از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

برخی از عواملی که بر قیمت بهترین تلویزیون الجی تأثیر می گذارند عبارتند از:

  • سایزبندی تلویزیون
  • سیستم عامل تلویزیون
  • فناوری های ال جی

 

چگونه بهترین تلویزیون را انتخاب کنم؟

اگر می خواهید تلویزیون مناسب خود را پیدا کنید، عوامل مختلفی از اندازه و وضوح صفحه نمایش گرفته تا ویژگی های هوشمند و درگاه های ارتباطی را باید در نظر بگیرید. ما برای اکثر خانه ها توصیه می کنیم که مدل های 55 و 65 اینچی با وضوح فورکی را انتخاب کنند؛ همچنین طرفدار پر و پا قرص تلویزیون های هوشمند هستیم که به شما امکان می دهد به همه ی برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

لازم است که یک تلویزیون عملکرد خوبی در زمینه های اصلی مانند کیفیت صدا و تصویر ارائه دهد، بنابراین برای دیدن نکات برجسته هر مدل بر روی لینک آن در جدول پایین کلیک کنید تا از جزئیات تلویزیون اطلاعات بیشتری به دست آورید و انتخاب ایده آل تری داشته باشید. در آخر این انتخاب به نیازهای شما بستگی دارد اگر می خواهید برای پشتیبانی از امکانات مختلف تصویر و تعداد پورت های ارتباطی متنوع تر هزینه بیشتری پرداخت کنید، می توانید مدل مورد نظر خود را بیابید.