سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانستنی های مفید

نظر

 

سرهمی‌ به لباس‌هایی گفته می‌شود که معمولا به صورت یکسره بوده و در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه به هم متصل هستند. سرهمی‌ها معمولا در مدل‌های مختلف جورابدار، کلاهدار، رامپر و بدون جوراب و جنس‌های مختلف، مخصوص دختران و پسران تولید می‌شود

این لباس‌ها جمع و جور و راحت بوده و معمولا برای کودکان از نوزادی تا سنین بالاتر بسته به قد و وزنشان مناسب است    .

شما می‎توانید از این سرهمی‌ ها با توجه به جنسشان در تمام فصول سال استفاده کنید.

سرهمی نوزادی و بچگانه

نکات مهم هنگام خرید سرهمی نوزادی

انتخاب سایز مناسب

سایزبندی از صفر آغاز می‌شود و شما می‌توانید به کمک جدول راهنمای انتخاب سایز لباس در داخل سایت با توجه قد و وزن فرزندتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

برای آنکه بتوانید سایز مناسب برای فرزندتان را انتخاب کنید، باید به قد لباس و اندازه فاق سرهمی توجه و آن را با اندازه کودکتان تطبیق دهید.

انتخاب جنس مناسب لباس

فرقی نمی‎کند به دنبال یک سرهمی باشید یا یک پیراهن و یا حتی یک جوراب! برای خرید لباس بچه گانه باید جنسی را انتخاب کنید که متناسب با دمای هوا باشد. معمولا سرهمی‌های مخصوص فصول سرد سال، جنس ضخیم‌تری دارند یا در داخل آن یک لایه پشمی قرار گرفته است.

علاوه بر این کیفیت لباس نیز کاملا وابسته به جنس آن است. از آنجایی که لباس کودک باید در فواصل زمانی کوتاه‌تری شسته شود، باید جنس خوبی داشته باشد تا از بین نرفته و به اصطلاح آب نرود.

توجه به کیفیت دوخت

برای خرید سرهمی‎نوزادی، علاوه بر کیفیت پارچه، باید به کیفیت دوخت نیزتوجه نمود

ویژگی های ظاهری 

 

زمانیکه از کیفیت سرهمی بچه گانه مطمئن شدید، باید به سراغ ویژگی‌های ظاهری آن بروید.

مخفی کن زیپ سرهمی، یکی از این ویژگی هاست. این ویژگی در سرهمی های جورابدار معمولا است که اصولا برای نوزادان تازه به دنیا آمده تا یک سال سایزبندی داشته که در قسمت بالایی زیپ سرهمی تعبیه شده تا فرزندتان زیپ را داخل دهانش نکند.

نوع آستین را نیز می‌توانید با توجه به نیازتان انتخاب کنید. سرهمی‌ها در سه مدل آستین بلند، کوتاه و حلقه‌ای طراحی و تولید می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری وجود کلاه، جوراب و جیب است. معمولا سرهمی‌هایی که مخصوص فصول سرد سال هستند، دارای جوراب و کلاه هستند. اما سرهمی‌هایی نیز وجود دارند که با وجود داشتن کلاه و جوراب برای فصول گرم نیز مناسبند.